hejturbohär67 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

hejturbohär67

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: hejturbohär67

Ditt namn: Hej jag heter Rasmus

Ange ditt födelsedatum: 24 Mars 2013

Ditt Discordnamn: Jag heter turbo på dc

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag brukar vakna vid typ nio på morgonen när de är helg och då så spelar jag till mins elva på klällen

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem sedan 2024

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Jag har varit bannad 1 gång

Varför ansöker du som servervakt på Centic? jag söker till server vakt för att jag tycker att vissa inte kan sköta sig. do lallar mycket på tillexempel torget och tar inte sin uppgift på allvar. och då vill jag skapa förändring och förbättra spel upplevelsen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej det har jag inte vad jag tror.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: När man är servervakt så har man uppgiften att hålla koll på folk, hjälpa dom när tillexempel inte stafs svarar eller om det inte är många inne

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ska förbättra spelupplevelsen och hjälpa anndra med det dom inte förstår eller som dom har blivit uttsat för

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: När man abusar sin servervakt så kanske man revvar folk i tillexempel senarion eller när man kanske hotar med att mankan göra saker och inte tar det på allvar.

Koruption är nar man missbrukar sin makt och använder det på fel sätt

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Nekad, Utveckla!