Intervju hexfx47 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hexfx47

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: hexfx47

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Ange ditt födelsedatum: 5 December 2013

Ange ditt Discordnamn: hexfx47

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Kevin, är född 2013 och har tidigare varit moderator på tre servrar. Jag har gott tålamod, kan hantera situationer lugnt och rättvist, och har erfarenhet av att arbeta i staffteam. Jag har även vänner i nuvarande staffteam, vilket gör att jag redan har en bra förståelse för hur servern fungerar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 6 timmar per dag ifall jag inte har fotbolls träning undersommar lovet ksk 12 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? just nu några veckor hade ett annat konto men bytte dator så har nytt

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag söker till staff eftersom jag vill hjälpa till att göra servern bättre och mer rättvis för alla spelare. Jag tycker om att hjälpa andra, lösa problem och se till att regler följs på ett bra sätt. Eftersom jag har tidigare erfarenhet som moderator vet jag vad som krävs och hur man hanterar olika situationer. Jag vill också bidra till en positiv server och samarbeta med resten av staffteamet.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att servern är en trygg och rättvis plats för alla spelare. Jag ska hjälpa spelare som behöver support, hantera rapporter och se till att reglerna följs. Jag ska också kunna ta beslut i olika situationer, lösa konflikter på ett lugnt och respektfullt sätt, samt bidra till en positiv stämning på servern. Som staff är det viktigt att vara aktiv, rättvis och professionell i alla lägen.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff bidrar jag med tålamod, rättvisa och en vilja att hjälpa andra. Jag är lugn i stressiga situationer och kan hantera konflikter på ett respektfullt sätt. Med min tidigare erfarenhet som moderator vet jag hur man tar beslut och följer regler utan att vara orättvis. Jag bidrar också med aktivitet och samarbete, och vill vara en del av att skapa en positiv och trygg miljö för alla spelare.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker få ner det stressiga och försöker göra allt bättre så profinoelt som möjligt och visa att jag menar allvar

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom