hottiemangooooi | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

hottiemangooooi

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: hottiemangooooi

Vad är ditt namn i verkligheten? Affe

Ange ditt födelsedatum: 5 Augusti 2010

Ange ditt Discordnamn: potatisfofan

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en allmänt skön kille, gillar att köra moped och är trevlig mot dom som är trevliga mot mig.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? runt 5-7 timmar per dag beroende på familj osv.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Sedan og centic öppnade så ett bra tag.

Varför ansöker du som staff på Centic? Eftersom det råder brist på social och god rollspelande, jag ser dagligen lallare som själva är staffs som ressar i scenario osv. Men även folk som vdmar samt rdmar hela tiden. jag vill få stopp på detta och få centic till en bra rp server igen.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att underlätta för dom som är lite högre uppsatta, ta support, ta reports, specca och se till att alla sköter sig. Om inte, ta klipp och banna/kicka/svbanna.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att ta återgärder på de personer som lallar inne på servern, vara snäll och hjälpsam i support och gör det inte för tvångs sätt. Gör det för att centic ska bli en bra rp server. Då desto bättre rp nivå desto roligare har man + desto flera kommer in på servern/hittar hit.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar de lugnt, en i taget, andas lite emellanåt och försöker hålla mitt beteende på topp hela tiden.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Donation

Top Bottom