jensyyboy | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

jensyyboy

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: jensyyboy

Vad är ditt namn i verkligheten? Jens Turesson

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ange ditt Discordnamn: THEMESHOW

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en positiv och ansvarstagande person som gillar att hjälpa andra. Jag är lugn, lär mig snabbt och tycker om att samarbeta med andra. På fritiden gillar jag att [lägg till något du gillar, t.ex. spela, träna eller vara med vänner

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv nästan varje vecka, oftast på eftermiddagar och kvällar. Jag är flexibel och kan anpassa mig vid behov.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har spelat i cdentic ru8nt 2024 och sen la det väl ner och nu är de uppe igen och sedan har jag behöft ett nytt konto på discord men ugefär 2 år

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic för att jag vill hjälpa till och göra servern bättre. Jag tycker om att hjälpa andra spelare och skapa en bra stämning. Jag vill också utvecklas och lära mig mer.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som Staff är att hjälpa spelare, se till att regler följs och skapa en trygg och bra miljö på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att vara aktiv, hjälpa spelare och hålla bra stämning på servern. Jag kommer också se till att regler följs och försöka göra servern bättre

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att vara lugn och inte hetsa upp mig. Även om någon är uppkäftig eller otrevlig så pratar jag lugnt och försöker lösa situationen på ett bra sätt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom