jorgen | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

jorgen

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: jorgen

Vad är ditt namn i verkligheten? Jörgen

Ange ditt födelsedatum: 11 April 2009

Ange ditt Discordnamn: jorgensenfamily

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter jörgen är 16 och hänger mycket på fivem jag gillar att rpa och brukar hjälpa folk när de behöver jag är chill som person och kan ta ansvar jag brukar ta hand om staff ärenden om dagen och vill att servern ska vara rolig och rättvis för alla

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5+ timmar på dagen

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har varit medlem ett bra tag

Varför ansöker du som staff på Centic? jag ansöker till staff för att jag vill hjälpa till och göra servern bättre jag ser ofta problem och vill kunna ta ansvar över det jag tycker om att hjälpa spelare och lösa ärenden och jag är aktiv varje dag så jag kan ta hand om reports det är också mycket folk som förstör och inte följer regler och jag vill vara med och förbättra det så servern blir roligare och mer seriös för alla

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att se till att regler följs och att alla har en rättvis och bra upplevelse jag ska ta hand om reports hjälpa spelare lösa konflikter och stoppa folk som förstör jag ska också vara aktiv och opartisk och alltid tänka på serverns bästa

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med att vara aktiv och ta hand om reports snabbt jag hjälper spelare och löser problem på ett lugnt och rättvist sätt jag håller koll på regler och ser till att folk följer dem jag vill också bidra med bättre stämning och göra servern mer seriös så alla kan ha kul

Hur hanterar du stressiga situationer? jag håller mig lugn och tänker innan jag agerar jag stressar inte upp mig utan fokuserar på att lösa problemet steg för steg jag lyssnar på alla sidor och försöker vara rättvis även om det är mycket som händer samtidigt jag prioriterar det viktigaste först och ser till att situationen inte spårar ur

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Donation
 
Top Bottom