kalle | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

kalle

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: kalle

Vad är ditt namn i verkligheten? melwin

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ange ditt Discordnamn: pommes

Berätta kortfattat om dig själv: jag är snäll följer oftas order när någon säger något. bra i support som staff på servrar. är respekt full. och är snäll

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 14:00 21:00. lördagar fredagar 14:00 till 02:00

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? inte så länge i kanske en vecka

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag vill bidra till en bättre och mer rättvis spelupplevelse för alla spelare. Jag tycker om att hjälpa andra, lösa problem och se till att regler följs på ett schysst sätt.Jag är aktiv tålmodig och kan hantera stressiga situationer utan att tappa fokus. Dessutom vill jag vara med och utveckla Community skapa en trevlig stämning och se till att både nya och erfarna spelare känner sig välkomna.

Vad är din uppgift som Staff? Hjälpa spelare med frågor och problem. Hantera reports och utreda situationer. Se till att regler följs. Agera opartiskt vid konflikter. Dela ut varningar eller straff vid regelbrott. Bidra till en positiv och trevlig stämning på servern

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med en positiv inställning, ansvarstagande och engagemang för servern. Jag är aktiv och tillgänglig, vilket gör att jag snabbt kan hjälpa spelare och hantera reports. Jag bidrar också med rättvisa och opartiska beslut, där jag alltid lyssnar på båda sidor innan jag agerar. Min tålamod och lugn i stressiga situationer gör att jag kan lösa konflikter på ett bra sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att först hålla mig lugn och fokuserad. Istället för att agera snabbt och riskera misstag tar jag ett steg tillbaka, analyserar situationen och prioriterar vad som är viktigast. Jag försöker alltid lyssna på alla inblandade, samla information och sedan fatta ett rättvist beslut. Om det är mycket som händer samtidigt delar jag upp problemen och tar en sak i taget. Dessutom är jag tålmodig och låter inte känslor styra mina beslut, vilket hjälper mig att hantera konflikter på ett professionellt sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom