kelvin | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

kelvin

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: kelvin

Vad är ditt namn i verkligheten? kelvin

Vad är ditt discord namn? KelvinDIF

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 1989

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kelvin lalish. Han gillar att hänga med sina vänner och att jobba. KL växte upp med sin mamma och syster. I framtiden vill han bli stor och respekterad.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär KL är en person som ställer upp för sina vänner och är social och driven till saker

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär envis/godtrogen/otålig/

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en social och rolig rp där målet är att skapa spänande scenarion för alla jag möter. och vill hjälpa servern att växa genom att sprida god stämning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag är ganska ny inom fivem. jag lär mig fort och vill utvecklas här på centic

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara fokuserar på att vinna själv, utan att man spelar för att göra scenariot roligt för alla inblandade.

Vad är suntförnuft för dig? att inte vara dum i huvudet, se till så att spelet är kul för mig och andra

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte tillåtet att köra på folk utan anledning - VDM. man värnar om sitt liv, om man blir hotad agerar man som om man vore rädd - FearRP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar centic, tycker det är skitkul

Top Bottom