Godkänd killax | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

killax

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: killax

Ditt namn: Julian

Ange ditt födelsedatum: (SVARADE INTE PÅ FRÅGAN)

Ditt Discordnamn: killax17

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är aktiv nästan varje dag, främst på kvällar och helger. Jag spelar seriöst RP och försöker alltid bidra till bra scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag gillar att utveckla min karaktär och skapa realistiska situationer.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit i ungefär 1 månad och 10 dagar. Under den tiden har jag lärt mig reglerna och hur servern fungerar.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Noll gånger.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker eftersom jag vill hjälpa till att hålla servern seriös och fri från regelbrott. Jag bryr mig om communityn och vill bidra till en bättre RP-upplevelse för alla spelare.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har ansvar att övervaka servern, se till att regler följs och hjälpa spelare vid behov. De ska hantera rapporter, ingripa vid regelbrott och vara rättvisa och professionella i sina beslut.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag är aktiv, mogen och har god förståelse för RP. Jag är rättvis, lugn i stressiga situationer och vill hjälpa till att skapa en bättre miljö för alla spelare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse innebär att en staff missbrukar sina rättigheter, till exempel genom att ge sig själv eller andra fördelar, inte vara opartisk eller använda sina befogenheter för personliga vinster. Det kan förekomma genom att man skyddar vänner, missbrukar kommandon eller behandlar spelare orättvist. Som servervakt är det viktigt att alltid vara neutral och följa reglerna.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd!
Välkommen till teamet!