korva | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

korva

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: korva

Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Ange ditt födelsedatum: 8 December 2011

Ange ditt Discordnamn: anton12321_123

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en ansvarsfull och engagerad person som trivs att hjälpa andra och skapa en positiv miljö. Jag är lugn under press är jag bra på att samarbeta me dom och tar gärna initiativ när det behövs Jag har ett stort intresse för att utvecklas och lära mig nya saker och jag ser rollen som staff som en möjlighet att bidra till gemenskapen

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 10 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? sen de öppna

Varför ansöker du som staff på Centic? jag ansöker staff på centic eftersom jag vill bidra med trygg och rätvist för alla i serven. Jag tycker om att hjälpa folk i servern/alla. Och att lösa problem i servern och att alla i serven håller sig till reglerna. Och ser jag en chans att utveckla mit ansvartagande asså hur jag pratar me folk och och hur mit sätt att hantera olika sitvationer jag vill vara positiv i staff teamet och få cenntic att växa störe

Vad är din uppgift som Staff? min roll i staff är att alla följer reglerna och allla behandlas rättvist och att jag ska kunna hjälpa folk med dom behöver hjälp med hantera stressiga sitvationer och konflikter och agera snabbt vid något problem i servern och de är också jätte viktigt att va en bra förebild för andra ich bidra med en postiv miljö för allla och samarbeta me alla andra staff i serven för å skapa en trygg och rolig miljö

Vad kommer du att bidra med som Staff? som en staff som jag komemr jag att bidra till lungt och rätvist bemötande och jag lyssnar på alla spelare inan jag tar ett beslut jag är aktiv och uppmärksam vilket jag gör med att snabbt hitta problem och lösa problem jag bidrar med en positiv attiyd och jag e respektfull mot både spelare och staff teamet

Hur hanterar du stressiga situationer? jag behåller lugnet och inte stressar och tar ett steg itaget och tar genomtänkta beslut jag e bra på att samarbeta me andra så dom lugnar ner dig och om dom inte gör de så mutar jag en av dom så får ena säga och sen andra

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom