kuken | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

kuken

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: kuken

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum: 11 Oktober 2007

Ange ditt Discordnamn: kuken456

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en engagerad och ansvarstagnade person som trivs med arbeta både självständigt och i team,Jag är noggran med mitt arbete och har lätt att lära mig nya saker.Tidigare erfarenheterr har lärt mig vikten av att vara flexibel ta initivtiv.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmar som minst

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? har varit i 1 dag

Varför ansöker du som staff på Centic? jag ansökerr som staff på centic eftersom jag vill bidra till en trygg och positiv miljö för alla spelare.Jag tycker om att hjälpa andra,lösa problem och vara en del av ett team som arbetar för att förbättra communityn.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att upprätthålla ordning och ska en trygg och rättvis miljö för alla spelare det innebär jag följer och ser till att regler efterlevs hjälper spelare vid behov.

Vad kommer du att bidra med som Staff? som staff kommer jag bidra med ett lugnt och rättvist bemötande där jag alltid försöker lyssna på alla parter innan jag tar beslut jag är aktiv och engagerad vilket gör att jag är snabb och hjälper andra spelare och hantera situationer som uppstår

Hur hanterar du stressiga situationer? i stressiga situationer försöker jag behålla lugnet och tänka struktuerat jag prioriterar det som är viktigast först och ser till att ta en sak i taget i stället för att bli överväldigad.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Jobb

Top Bottom