Intagen Kylskååpet42 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kylskååpet42

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kylskååpet42

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ange ditt födelsedatum: 2 April 2010

Ange ditt Discordnamn: realkylskapet42

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en kille som gillar och spela fiveM jävligt ofta jag kör då på centic och brukar rpa som krim på fritidien så brukar jag fiska hänga med vänner och annat jag gillar också att käka mat :)

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag är aktiv nästan varje dag efter skolan så jag är ofta aktiv vid 13 till senare mot kvällen

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? ungefär 1 månad men har spelat fiveM i 3 år och har varit staff jätte länge på andra servers

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på centic för att jag vill hjälpa servern att bli bättre och mer aktiv jag gillar att hjälpa andra spelare och försöker alltid vara trevlig och rättvis även i stressiga situationer har spelat fiveM i 4 år och kan dom flesta reglerna ganska bra jag är ofta aktiv och har tid att hjälpa till när det behövs och jag försöker alltid vara snabb med att svara när någon behöver hjälp jag tycker det är kul att lösa problem och se till att alla får en bra upplevelse på servern jag kan hålla mig lugn även om det blir stressigt och försöker alltid ta rätt beslut kan ibland göra små misstag men jag lär mig snabbt av dom jag är också seriös med rollen och missbrukar inte makt tror jag skulle passa bra som staff och bidra på ett bra sätt till servern

Vad är din uppgift som Staff? Hålla servern ren från moddare och annat kunnat bidra med ett gott exempel till servern genom att kunnat kicka/banna folk som ej kan bete sig men också kunna finnas där för folk som behöver hjälp jag har även varit staff på andra servrar så har därför bra erfarenheter inom staff arbete och annat har även haft Txadmin så jag vet hur allt det funkar

Vad kommer du att bidra med som Staff? Vara jävligt aktiv kunna finnas där ofta i support och liknande för att kunna hjälpa folk i support men också vara ig och kunna specca folk och ta reports in-game för att kunna höja rp nivån bland spelarna på centic då jag själv som spelar har sett att de finns massor av regelbrytare vilka jag som staff hade kunnat hjälpa till med

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situationer genom att försöka hålla mig lugn och inte ta förhastade beslut jag lyssnar på alla parter innan jag gör något och försöker lösa det så rättvist som möjligt även om det är mycket som händer samtidigt så tar jag en sak i taget så det inte blir fel jag försöker inte ta saker personligt heller och håller en bra ton så det inte spårar ur

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom