L1aaam | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

L1aaam

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: L1aaam

Ditt namn: Liam

Ange ditt födelsedatum: 11 Juli 2011

Ditt Discordnamn: L1aaam

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Alltså just nu e det ju med att åka runt med vänner o skjuta när folk skjuter med oss annars händer det ju inte så mycket sen försöker vi ju gå med i gäng me

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Alltså sen första gången ni öppnade

Hur många gånger har du blivit bannad på server? En gång och sen flera gånger anti cheat

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker till servervakt för att jag vill kunna hjälpa server att bli bättre och få in mer spelare. Jag vill också bli servervakt för att hjälpa nya folk och kicka folk som bara är inne för att störa eller förstöra. Jag har ansökt till staff men känner att jag kan börja som servervakt. Har mycket erfarenheter kring båda.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja en gång har jag varit det tyvärr

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Servervakters uppgist är att hålla kol lite på folk vi ställen vi sv kan ju inte ta dem stora ärenden då helper tar dom men vi kan likosm säga till folk om dom lallar vi kan kicka dem som lllar men om jag som sv ser någon begå ett regelbrott så tar jag klipp skriver /svban **** sen skickar jag ut det i kanelen och så kan jag be om förlängning om jag tycker att det behövs!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv på centic för jag har alltid drömt om att hjälpa till på server på detta sätt då jag kan få säga till eller lära dom nya rollspelarna hur man gör ich få bort alla lallare för jag tycker det har varit mycket lalare på senaste och ibland kan ju intestaffs ta dom då dom kanske sitter i ett ärenden dom kan ju inte va på alla ställen samtidigt och där tänkte jag att jag kaunde hjälpa till

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption inom sv är att jag tex inte bannar eller kickar mina vänner men inte andra tex jag ser min vän göra ett regelbrott jag väljer att skita i det för det är min vän! abuse det är tex om jag är i ett secnario då jag är kidnappad säger vi och jag väljer att bara kicka eller banna alla där så jag kan dra där ifrån för mitt eget bästa allstå att jag använder mina kommands till fel sak!.

Top Bottom