larre123 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

larre123

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: larre123

Ditt namn: Måns

Ange ditt födelsedatum: 2 Maj 2011

Ditt Discordnamn: larre2k.

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: På vardagar kan jag oftast vara aktiv på eftermiddagen och kvällen, ungefär från 16:00 till 22:00 beroende på skola och andra åtaganden. Under den tiden är jag fokuserad på att spela seriös RP, vara delaktig i olika scenarion och bidra till en positiv upplevelse för andra spelare. Jag försöker alltid vara närvarande och engagerad när jag är inne på servern, inte bara spela passivt.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem på Centic i ungefär 2 månader och spelade under og centic. Under denna tid har jag lärt mig serverns regler och hur communityt fungerar, vilket gör att jag känner mig redo för mer ansvar.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? nån gång men då var de felaktiga bans

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker som servervakt eftersom jag vill hjälpa till att förbättra spelupplevelsen för alla. Jag är rättvis, lugn i stressade situationer och bra på att hantera konflikter. Jag vill se till att regler följs och att alla spelare behandlas med respekt. Dessutom är jag aktiv och engagerad, vilket gör att jag kan bidra positivt till servern.

Har du tidigare varit blacklistad? Aldrig

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Först och främst vill jag bli servervakt för att underlätta arbetet för staff-teamet. Genom att finnas tillgänglig i spelet kan jag hjälpa till att hantera mindre ärenden, hålla koll på regelbrott och se till att saker flyter på utan att staff alltid behöver ingripa direkt. Detta gör att staff kan fokusera på större och mer komplexa problem.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att kunna bidra till en bättre och mer rättvis spelupplevelse för alla. Jag tycker det är viktigt att regler följs och att alla spelare behandlas med respekt, och jag vill vara med och säkerställa detta i praktiken.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse som servervakt handlar om att missbruka sina befogenheter för egen vinning eller för att gynna andra på ett orättvist sätt. Det innebär att man inte längre agerar opartiskt eller följer serverns regler. Korruption kan till exempel vara att man hjälper sina vänner genom att ge dem fördelar, bortse från deras regelbrott eller påverka beslut till deras fördel. Det kan också förekomma genom att man läcker information, spawnar saker otillåtet, teleporterar sig själv eller andra för egen vinning, eller ingriper i scenarion utan korrekt anledning.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗

Top Bottom