Lennart17. | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Lennart17.

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lennart17.

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Ange ditt födelsedatum: 14 April 2007

Ange ditt Discordnamn: Lennart17

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter Noel är 18 år går sista året på gymnasiet, på el. Vill börja spela här på centic igen, har varit sr mod här för rätt länge sedan och vill komma tillbaka till servern då ja har börjat med fivem igen.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? vardagar 3-5 helger 5-6 ibland liter mer och ibland lite mindre men på ett ungefär.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? blev medlem nyss igen och har varit medlem här på centic för ett tagg sedan tror det var 2024 ja spelade här var medlem krim staff och så vidare.

Varför ansöker du som staff på Centic? För jag vill komma tillbaka som staff och börjat spela fivem igen så är sugen på att vara staff här då jag har varit det innan och spelat på servern, då jag gillade centic väldigt mycket och tyckte det var bra.

Vad är din uppgift som Staff? Att underlätta för spelarna och de högre staffsen och ge spelarna en bar upplevelse på servern och hjälpa till så mycket jag kan och prioritera staff arbetet istället för att rpa. Det är också väldigt viktigt att agera moget för sin roll, så man inte lallar som staff det ser inte bra ut.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med bra aktivitet och bra kunskaper som staff är mogen, kan mycket och är väldigt lugn och sköter mig som staff. Jag vill kunna hjälpa till på servern och se till att det går framåt och vill kunna klättra upp som staff i olika nivåer. Jag har en del Erfarenheter inom staff yrket då jag har varit staff flera gånger som jag har sagt innan och vet hur man ska bete sig som staff. Jag har bra koll på alla områden inom staff rollen.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att vara lugn och tänka klart. Jag börjar med det viktigaste och tar en sak i taget. Sedan försöker jag hitta en bra lösning och ändra planen om det behövs.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Jobb

Top Bottom