LILLEN1234 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

LILLEN1234

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: LILLEN1234

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ange ditt födelsedatum: 3 April 2011

Ange ditt Discordnamn: .rexy5131/LILLEN

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en lugn och ansvarsfull person som hanterar situationer på ett moget och respektfullt sätt. Jag stressar inte upp mig i konflikter utan försöker alltid lösa problem på ett lugnt sätt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag kan vara aktiv fler än 4 timmar varje dag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har varit medlem sedan centic startade upp första gången i gamla centic typ 2023

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag söker till staff på Centic för att jag vill ta ett större ansvar och jag vill ta ett större ansvar. Jag har mycket erfarenhet som staff från tidigare och ett stort intresse av att jobba med det. Jag har varit staff i 1 år i og centic

Vad är din uppgift som Staff? Att hålla koll så att alla följer reglerna så att det blir en bra rp server men även så kommer jag inte ressa utan anledning utan jag kommer säga till dom att hoppa support så att jag inte gör några felaktiga revives. Jag kommer vara aktiv i support men även kolla alla reports

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer att vara tillgänglig för att hjälpa spelare men även svara på frågor och snabbt hantera situationer som uppstår. Men jag kommer försöka mitt bästa att höja RP-nivå så att det blir så bra som möjligt jag kommer inte sitta och abusa som andra gör utan jag kommer ta detta ansvaret seriöst.

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer försöker jag alltid behålla lugnet och fokusera på att lösa problemet steg för steg. Jag tar inte snabba beslut utan jag låter alla inblandade prata vad som har hänt. För att få reda på vad som har hänt sen efter det så kommer jag ta ett beslut därefter vad dom säger. Men om dom vägrar lugna ner sig så kommer jag muta en och en så att jag får höra alla perspektiv och sedan gå efter det tills scenariot är över.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom