Nekad lowepove | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lowepove

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: lowepove

Vad är ditt namn i verkligheten? lowe

Ange ditt födelsedatum: 9 Januari 2001

Ange ditt Discordnamn: lowepove1345

Berätta kortfattat om dig själv: jag är snäll och rolig jag brukar va ute med vänner och köra bil vi är i ett gäng och vi brukar sälja saker. Jag brukar inte skjuta mot andra men om dom gör det mot mig och jag inte vet att vi dör så ksk vi skjuter tillbaka. T.ex om det är 2 så försöker jag dra där ifrån eller ge upp.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? helgen så kan jag från 10 till 00 och anars så kan jag 15.30 till 22

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 4 veckor tror jag

Varför ansöker du som staff på Centic? Ansöker till staff på Centic jag gör det för att hjälpa andra medlemmar och icke-medlemmar, för att banta felaktiga användare och för att utveckla servern. Många ansökare har erfarenhet och engagemang, vilket gör dem till intressanta kandidater för rollen. Det är viktigt att ansökare uttrycker sina motiv och hur de planerar att bidra, vilket hjälper till att välja rätt person för rollen.

Vad är din uppgift som Staff? att hjälpa folk som har problem och hoppat support, och banna folk som inte kan följa reglerna och dödar folk för dom tycket det är kul och snor plis och abulans bilar.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Dela med dig av dina erfarenheter: Beskriv hur dina tidigare erfarenheter gör dig till en värdefull tillgång för teamet.
Visa engagemang och motivation: Förklara vad som motiverar dig och hur du kan bidra till en positiv arbetsmiljö.
Anpassa dina färdigheter: Koppla dina kunskaper och färdigheter till de specifika krav som anges i jobbannonsen.
Var proaktiv: Diskutera hur du kan ta initiativ och bidra till att uppnå företagets mål.

Hur hanterar du stressiga situationer? ag hanterar stressiga siuationer väldigt bra, till exempel om någon hoppar support och skriker på mig så håller jag mig lugn och inte hetsar upp mig och skriker tillbaka utajn jag tar tar djupa andetag och håller mig på en bra ton och försöka lugna ner dom och be dom prata lugnt och inte skrika.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom