Nekad lowepove | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

lowepove

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: lowepove

Ditt namn: lowe

Ange ditt födelsedatum: 23 Maj 2010

Ditt Discordnamn: lowepove134567

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: just nu åker jag och min vän runt i vår bil vi är i ett gäng som heter crimson och ibland måste man skjuta på andra.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har varit medlem i 4 veckor tror jag.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jag har blivit bannad 3 gånger 1 gång för anticheat.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? jag vill hjälpa severn mycket med att kicka personer som inte kan bete sig.T.ex som att inte följa reglerna och inte ha bra rp kan bli en kick.

Har du tidigare varit blacklistad? nej det har jag inte.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: min uppgift som servervakt är att hjälpa til så att det blir ett bra rp och att alla mår bra och att alla ska få hjälp med det de behöver hjälp med och se till att ingen trollar och bara skjuter.

Varför vill du bli servervakt på servern? Min uppgift som servervakt är att se till att allt ser bra ut på servern. Se till att alla håller sig till reglerna och spelar bra RP. Jag har också som uppgift att vara snäll och behandla alla lika bra med respekt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption innebär att någon missbrukar sin makt eller position för egen vinning.Som servervakt kan det t.ex. vara att:
Ge fördelar till vänner (t.ex. unbanna eller ge privilegier utan grund) och Ignorera regelbrott från vissa spelare men straffa andra hårdare. Abuse betyder att man använder sina befogenheter på ett felaktigt eller orättvist sätt.
Som servervakt kan det t.ex. vara att: Banna, kicka eller muta spelare utan giltig anledning.Använda admin verktyg för att reta eller trakassera spelare

Top Bottom