Lucas31251 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Lucas31251

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lucas31251

Ditt namn: Kasper

Ange ditt födelsedatum: 3 April 2010

Ditt Discordnamn: Lucas142222

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Brukar vara aktiv efter skolan i 5timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Ett bra tag kanske 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag gillar denna server extremt mycket,och jag känner att servervakt kommer passa mig här då jag är väldigt ordentlig av mig och mogen för min ålder absoulut,men inte bara det jag gillar att hjälpa folk ochs ervern och här är många här som behöver hjälp ofta så jag tror det kommer passa mig perfekt som servervakt!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej Abslout inte

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Hålla koll på vad spelarna gör,och så att folk följer regler och sköter sig,varna spelare som gör fel/regelbrott,eller till och med kick/ban på de som beter sig dåligt på servern. Tar reports från folk,om nån har en fråga ta det arbetet. Hjälpa till om nån fått en bugg eller bara något problem på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? För här är mycket att göra,och jag gillar arbete och att få gjort så mycket som möjligt,och jag är väldigt mogen av mig och kan ta arbete som servervakt,inte abuesa. Och jag gillar servern extremt mycket och känner att jag vill bidra med hjälp till servern och bli en del av staff teamet. Som en extra medlem liksom,men inte bara därför utan också för jag gillar resten av teamet och så också så ja!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Asså gör allt för att vinna själv liksom inte hjälpa andra och inte vara rättvis. Och ett exempel på saker som kan vara det är att tex ge sina vänner asså lite fördelar liksom,ger sig själv pengar och så. Abuse är när man gör de orättvist man ger sig själv tex revive och så och när man är i ett scenario tex drar man i noclip eller så och inte kan bete sig med det man har som arbets material liksom.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd!!
Hopppas du trivs!