lukas13 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

lukas13

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: lukas13

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Lukas

Vad är ditt discord namn? Lukas_137954

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt gren och är 26 år gammal .Han växte upp i staden Centic. Han bor själv och har inga barn eller syskon. Bengt har ingen mamma eller pappa då de dog när han var liten. Han vill gärna bli kriminell eftersom de var det hans pappa var när han var liten, Bengts intressen är bilar, fotboll och vapen. Även om Bengt känns lite farlig eller läskig så är han ofta glad och han följer alltid regler. Bengt s drömbil är nån Bmw , men han gillar även audis.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. följer regler 2. Är noggran med vad ja gör 3. håller ett bra och realistiskt rollspel.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1. lite dålig i trafik men förbättras 2. vet inte alla keybinds och sånt 3. är arbestlös

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rollspel och roliga scenarion. men även spela realistiskt och följa regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat fivem i cirka: 6 månader och har bland annat spelat Unive och Lavida rp, men även icebear rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara alltid tänker att man själv ska vinna utan att man ska göra det som är mest realistiskt även om de kanske betyder att man måste förlora eller dö i ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft för mig är att man gör realistiska och logiska beslut som passar scenariot man är i.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1.RDM 2. VDM 3. Powergaming 4. metagaming 5.suntförnuft.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag älskar denna server och jag kommer bidra med väldigt bra rollspel för servern och alla som är med.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗

Top Bottom