lyrinx | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

lyrinx

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: lyrinx

Ditt namn: Axel

Ange ditt födelsedatum: 26 Augusti 2011

Ditt Discordnamn: reallyrinx

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag spelar ganska ofta och brukar jobba, köra runt och göra RP med andra. Ibland blir det lite skottlossning men jag försöker ändå hålla det seriöst men det är lite svårt för folk förstör det.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 1år+

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0 bara ac banns

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag tycker det är ganska mycket folk som bryter mot regler ibland, typ RDM och bara förstör. Jag vill hjälpa till så det blir mindre sånt och att det blir roligare för alla.

Har du tidigare varit blacklistad? nope

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt ska se till att alla följer reglerna och att ingen förstör för andra. Man behöver vara uppmärksam och hjälpa till om något händer, till exempel vid konflikter. Det är också viktigt att vara neutral och rättvis, utan att ta någons parti.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker det behövs, annars lallar många bara runt. Samtidigt gillar folk servern och är aktiva varje dag, så det är värt att göra något av det istället för att låta det bli kaos.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse är när en servervakt missbrukar sina perms på ett orättvist sätt ex att man bannar eller kickar nån för att man är sur, eller låter sina kompisar slippa straff. Det kan också vara att man använder sina perms för att vinna, som att ge sig själv fördelar. Som servervakt är det viktigt att vara rättvis och följa reglerna.

Top Bottom