Nekad lyrinx | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

lyrinx

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: lyrinx

Ditt namn: Axel

Ange ditt födelsedatum: 26 Augusti 2011

Ditt Discordnamn: reallyrinx

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag spelar ganska ofta och brukar jobba, köra runt och göra RP med andra. Ibland blir det lite skottlossning men jag försöker ändå hålla det seriöst men det är lite svårt för folk förstör det.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 1år+

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0 bara ac banns

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag tycker det är ganska mycket folk som bryter mot regler ibland, typ RDM och bara förstör. Jag vill hjälpa till så det blir mindre sånt och att det blir roligare för alla.

Har du tidigare varit blacklistad? Nope

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt ska se så att folk följer reglerna och inte förstör. Man ska hjälpa till om det händer något och inte vara på någons sida utan vara rättvis typ så.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag gillar servern och spelar mycket, och vill att den ska vara bra och inte kaos hela tiden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Det är när man missbrukar sina perms, typ bannar någon för man är arg eller hjälper sina kompisar.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Nekad! Utveckla. Du får ansöka igen om 12 timmar.
Försök att utveckla på: Varför vill du bli servervakt på servern?

Lycka till!

Top Bottom