m7749d | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

m7749d

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: m7749d

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum: 16 Juli 2010

Ange ditt Discordnamn: m7749d

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter adam spelar fotboll och gillar roleplay

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv för stabilt 5 timmar + på vardagar men på helgar om jag inte är ute 8 timmar +

Hur länge har du varit en Medlem på Centic?
Innan servern startade gamla tiderna mellan 2024 och spelade.

Varför ansöker du som staff på Centic? Eftersom jag ser det är mycket shoot on sight och lootning som inte är på gängområden osv. Jag vill kunna straffa dom så servern kan ha lite kul med rp för nu tycker alla att de är shoot and loot. Jag kommer vara så pass aktiv så ingen kan vänta om reports och försöka göra så hela centic är en redzone. Jag vill gärna kunna vara staffs för att svara reports och ha kul med andra staffs i centic.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift är att svara reports, ta hand om stressiga situationer och hjälpa folk som har blivit rdmad, vdmad eller lootad. Som en staff ska jag vara mogen och inte skrika på folk i support. Som staff måste jag kunna reglerna och om de behövs banna folk om dom inte kan reglerna och vdmar eller rdmar någon.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kan bidra med att hjälpa i stressiga situationer om de är reports som flyger in och jag är ute o rpar kommer jag göra staff arbetet o hjälpa till med reportsen eller supports. Kan också bidra till mer lättare och effektiv jobb inom community och servern. Jag skulle också säga att lyssna på spelarnas feedback e väldigt viktigt för oss staff eftersom spelarena är ju allt vi har och har dom en feedback som är bra så skulle jag ta det med staff managern eller om det är en dålig feedback så skulle jag ta upp det också .

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hantere stressiga situationer på olika sätt ett lätt sätt är att jag frågar andra om hjälp med reports eller om de är 1+ personer i support.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Senaste redigerad:
Top Bottom