messi123akhi | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

messi123akhi

Helper
Helper
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
10
Trofépoäng
3
Användarnamn: messi123akhi

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ange ditt födelsedatum: 14 September 2006

Ange ditt Discordnamn: messi123akhi (kevvan)

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Hampus, jag är 19 år gammal. Jag är väldigt kompetent och mogen och tror jag hade kunnat bidra med suveränt staff arbete på denna servern. Jag har tidigare varit Sr.Mod på centic (sommaren 2024). Jag tycker fivem är väldigt kul att spela.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På kvällar och stora delar på dagen under helger.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Lite till och från men var som mest aktiv under sommaren 2024 när jag var staff.

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag vill bli staff för att jag har otroligt mycket erfarenhet utav de och jag ser väldigt mycket regel brytande varje dag jag spelar och jag vill få stopp på de, jag vet att jag inte kan få stopp på det helt men man kan ju alltid göra sitt bästa och göra allt man kan för att förhindra så mycket man kan, men med hjälp av resten av staff teamet så tror jag nog att vi har en god chans att för minska allt regel brytande.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att upprätthålla nivån på rp på severn och ständigt bidra till att rp nivån utvecklas. Jag är inte bara staff för att kunna banna och ha makt över andra men för att vara en bidragande faktor till centics succé.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag har väldigt mycket staff erfarenhet från framförallt centic, jag har varit staff ansvarig, jobb ansvarig, krim ansvarig osv. Jag kan bidra med mogenhet och korrekt utförande av staff arbete vilket leder till att centic blir en rolig server för alla spelare som kommer in på servern. Jag skulle verkligen försöka bidra med att driva centic framåt både själva rp servern men även communityt kring centic.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag är alltid lugn i stressiga situationer och behåller mitt temperament.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Servervakt

Top Bottom