miloshi | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

miloshi

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: miloshi

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Ange ditt födelsedatum: 25 Februari 2007

Ange ditt Discordnamn: softaren_12

Berätta kortfattat om dig själv: Hej jag är en kille på min fritid gillar jag att ta det lugnt. Jag gillar även att vara med vänner och spela fotboll och spela. Jag gillar att hjälpa till med det jag gillar och ej gillar

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-7tim per dag kan va dagar där jag ej kan spela

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Nästan ett år

Varför ansöker du som staff på Centic? jag ansöker som staff på centic för att förbättra serverns rp och jag gillar att hjälpa till folk som sitter i support eller även. Jag hjälper även till i spelet genom att hjälpa de folk som behöver hjälp med något även staffs,mods och ägare och de är för att jag vill göra servern bättre.

Vad är din uppgift som Staff? Uppgiften som staff är att man ska sköta sig och ha respekt i sitt arbete och hjälpa till t.ex att banna kicka. Men det är ej bara det man kan även hjälpa till med att sitta i support och hjälpa personerna som behöver hjälp t.ex att man har blivit lootad i fel tillfälle och massor annat.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med hjälp och att få servern att bli bättre genom att banna och kicka dom som ej sköter sig eller fuskar. Jag kommer även bidra till hjälp från andra staffs,mods och ägare eller till och med folk som inte har det för jag tycker det är viktigaste är rättvisa

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar stressiga situationer med kontroll och behandlar situationen med rättvisa så alla blir nöjda för det är de viktigaste för mig. För jag vill att alla ska tycka att centic är en rolig server delvis på grund av spelet och staffs,mod och ägare så alla blir rättvist behandlade annars förstår jag att folk lämnar och det vill vi ju inte.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Senaste redigerad:
Top Bottom