mmggg | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

mmggg

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: mmggg

Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Ange ditt födelsedatum: 1 Augusti 2009

Ange ditt Discordnamn: mm_g7

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 15 år och gillar både att spela datorspel och att vara aktiv. Jag är en ganska sportig person och spelar golf, vilket jag tycker är kul eftersom det kräver fokus och tålamod. På fritiden gillar jag också att gamea och ta det lugnt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? sedan 2024 men har nytt konto nu

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag vill bidra till att göra servern bättre för alla spelare. Jag spelar mycket på servern och tycker det är viktigt att det finns aktiva och rättvisa staff som ser till att reglerna följs och att alla har en bra upplevelse.

Jag är ansvarsfull, lugn och kan hantera situationer på ett moget sätt. Eftersom Centic är en FiveM-server där många spelar tillsammans, tycker jag det är viktigt med bra stämning och rättvisa beslut. Jag vill hjälpa till att lösa problem, stötta spelare och bidra till en trygg och rolig miljö.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att servern är en rättvis och trygg plats för alla spelare. Jag ska hjälpa till att hålla koll på att reglerna följs och agera om någon bryter mot dem.
Jag ska också hjälpa spelare som har problem eller frågor, lösa konflikter på ett lugnt och rättvist sätt och se till att stämningen på servern är bra. En viktig del är också att vara aktiv, lyssna på communityn och bidra till att göra servern roligare och bättre för alla.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff på Centic kommer jag bidra med att vara aktiv, rättvis och hjälpsam mot alla spelare. Jag kommer se till att reglerna följs och ingripa snabbt vid regelbrott, dåligt beteende eller konflikter mellan spelare.

Jag är lugn och kan hantera situationer på ett moget sätt, vilket är viktigt när man tar reports eller hjälper spelare in-game. Jag vill också hjälpa nya spelare att komma in i Centic och förstå hur servern fungerar så att de får en bra start.

Dessutom vill jag bidra till en bra stämning genom att vara respektfull, lyssna på communityn och alltid göra rättvisa beslut. Mitt mål är att göra Centic till en rolig och trygg server för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att försöka hålla mig lugn och tänka innan jag agerar. Istället för att stressa upp mig fokuserar jag på vad problemet är och tar det steg för steg.

Om flera saker händer samtidigt prioriterar jag det som är viktigast först, till exempel större regelbrott eller konflikter mellan spelare. Jag försöker alltid vara rättvis och inte ta beslut i affekt.

Jag tycker också det är viktigt att lyssna på alla sidor innan jag bestämmer något, så att det blir så rättvist som möjligt. På så sätt kan jag hantera stress utan att det påverkar mina beslut negativt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Jobb

Top Bottom