muzen413_20025 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

muzen413_20025

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: muzen413_20025

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ange ditt födelsedatum: 15 Juli 2012

Ange ditt Discordnamn: muzen413_20025

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en hjälpsam och nyfiken person som gillar Basket jag är oftast hemma och spelar Basket och fivem. jag är en snäll person
och hjälper mycket i fivem och utanför.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag kommer vara aktiv från mellan 13:30 och 21:00 varanan vecka (pga skilda föräldrar) men beror också på vilken tid jag slutar i skolan

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? sen januari någon stans tror jag

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag vill bidra till en bra och trygg miljö för alla spelare. Jag tycker om att hjälpa andra lösa problem och se till att regler följs på ett rättvist sätt. Och jag vill få bort alla lallare och få hit rpare

Vad är din uppgift som Staff? som staff är mitt jobb att se till att servern är en trygg och rättvis plats för alla. Jag hjälper spelare hanterar problem och ser till att reglerna följs. Jag finns där för att lösa konflikter svara på frågor och bidra till en bra stämning i centic

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med en positiv stämning och ha tålamod och rättvisa i mitt arbete. Jag är aktiv och tillgänglig för att hjälpa spelare och lösa problem snabbt och se till att reglerna följs.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och fokusera på att lösa problemet steg för steg. Jag prioriterar det viktigaste först och försöker alltid fatta rättvisa och genomtänkta beslut. och om något händer som jag inte fattar så ber jag om hjälp inom staff chat

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Servervakt

Top Bottom