Nizze | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Nizze

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Nizze

Ditt namn: Nils

Ange ditt födelsedatum: 19 Februari 2005

Ditt Discordnamn: 1nizze

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: 8 timmar aktivt rollspel

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Några dagar

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Inte någon riktig, kanske en eller två gånger av anticheatet när jag tagit ut polisbilar

Varför ansöker du som servervakt på Centic? För att det sker mycket regelbrott såsom RDM och VDM som jag gärna hade hjälpt till med.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Att upprätthålla regler som man stöter på medans man rollspelar. Bara rollspela som vanligt och hjälpa dom runt om sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att hjälpa staff-teamet att spelarna ska hålla sig till reglerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Använda dom till sin egna fördel, exempelvis reviva och fortsätta köra på ett warzone event.

Nizze

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Hur är inte detta nog? Har ju inte riktigt tid att skriva en jättelång ansökan när jag fokuserar på att vara ingame hela tiden.

TopMan21

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Hur är inte detta nog? Har ju inte riktigt tid att skriva en jättelång ansökan när jag fokuserar på att vara ingame hela tiden.
Va inte ingame när du skriver en ansökan? Ta din tid att göra den och gör om. Utveckla dina svar när du har din tid.

Top Bottom