notti.111111 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

notti.111111

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: notti.111111

Vad är ditt namn i verkligheten? misket

Ange ditt födelsedatum: 7 Maj 2008

Ange ditt Discordnamn: notti.11

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en 17 åring grabb som spelar skulle inte säga så mycket men spelar mycket gillar och spela fivem och andra spel. jag är lugn som person men jag kan också vara seriös när man behöver min hjälp. jag gillar att hjälpa andra i reports i support och vill hjälpa denna servern till att bli en stor server.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag kan oftast vara aktiv efter skolan typ 16:00 till 00:00 på helger kan jag vara inne mycket mer.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har varit medlem på centic sen start och sen när du sa att du hade skola och behövde stänga ner servern för att plugga.

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker för att jag verkligen gillar denna servern och tycker att det är kult att rpa och jag har spelat här på ett tag och jag känner att det är tid att man kanske vill testa staff för att det börjar bli tråkigt som kriminell och medlem. jag vill göra servern ännu bättre än hur den är nu. jag vill också vara med och bidra till att servern forsätter utvecklas och att alla spelare får en så bra upplevelse som möjligt. det är många nya spelare som kommer in varje dag jag vill också hjälpa dom så dom inte gör fel och kan stanna kvar på servern och att dom trivs bra här på centic

Vad är din uppgift som Staff? som staff är din uppgift att hjälpa spelare och se till att servern är en trygg och rolig plats för alla de4t handlar mycket om att speca hålla koll på vad som händer i servern och se till att alla reglerna i servern följs så att det inte blir orättvist eller förstör för andra i servern. man ska också kunna lösa konflikter mellan folk i servern som bråkar det är viktigt att man lyssnar på båda sidor och att inte vara orättvist bara för att det tex är din vän.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidre med att vara aktiv hjälpsam och rättvis jag kommer att försöka svara snabbt i pm eller frågor som folk ställer mig och hjälpa nya spelare så de känner sig välkomna jag vill också bidra till en bättre stämning på servern

Hur hanterar du stressiga situationer? jag håller mig alltid lugn innan jag agerar om det blir stressigt så tar jag ett setg tillbaka och lyssnar på badå sidor när dom berättar en och en och försöker lösa det på det bästa sättet utan att göra situationen värre

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom