Nummelinas | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Nummelinas

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Nummelinas

Ditt namn: Hugo

Ange ditt födelsedatum: 3 April 2026

Ditt Discordnamn: 1ussh

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag brukar å in och vara med vänner och softa ochh skaffa mer och mer vänner och bara ha kul. och annars bara åka runt testa olika bilar.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Og centic

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker som servervakt på Centic för att jag gillar att ta ansvar och hjälpa till att hålla ordning. Det känns som ett jobb där man får vara aktiv och samarbeta med andra.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt på Centic ser till att allt är lugnt och säkert på platsen, typ håller koll på folk och situationer. Man hjälper också till om något händer och samarbetar med kollegor för att förebygga problem. Det handlar mycket om ansvar och att vara uppmärksam.

Varför vill du bli servervakt på servern? För här är mycket att göra,och jag gillar arbete och att få gjort så mycket som möjligt,och jag är väldigt mogen av mig och kan ta arbete som servervakt,inte abuesa. Och jag gillar servern extremt mycket och känner att jag vill bidra med hjälp till servern och bli en del av staff teamet. Som en extra medlem liksom,men inte bara därför utan också för jag gillar resten av teamet och så också så ja!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Asså gör allt för att vinna själv liksom inte hjälpa andra och inte vara rättvis. Och ett exempel på saker som kan vara det är att tex ge sina vänner asså lite fördelar liksom,ger sig själv pengar och så. Abuse är när man gör de orättvist man ger sig själv tex revive och så och när man är i ett scenario tex drar man i noclip eller så och inte kan bete sig med det man har som arbets material liksom.

Top Bottom