Inväntar Ledningen oscarking! | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

oscarking!

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: oscarking!

Vad är ditt discord namn? Gamerman07109

Vilken arbetsplats ansöker du till? Brandkåren

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill vara brandkårens chef för att kunna hjälpa dom som behöver hjälp att att släcka bränder men även hjälpa dom som behöver ha brandkåren av myndigheter eller larm men jag vill kunna erbjuda bra service men ha nära dialog med polisen och brandkåren

Vad rollspelar du som för tillfället? Är cvil laglig

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer kunna utveckla arbetet är att försöka ha mer Digital kommunikation både allmänheten och myndigheter kan larma oss i tidigt skede så vi kan vara redo och få så bra information om larmet

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Centic? Ibland men inte så ofta

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag kommer vara nyfiken på yrket men även att ha samarbete med polisen och sjukvården på bästa sätt men jag kommer ha krav på mina anställda att dom måste ha bra kommunikation med mig och deras kollegor jag kommer vara i tät kontakt med polisen och sjukvården för eventuella larm eller andra frågor om samarbete

Hur många bans har du? Har inga

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Tjenare! I nuläget tror jag tyvärr inte att brandkåren finns inne på servern. Du får gärna ansöka till något annat.
Vi kan invänta ledning så får vi se vad dom säger!

Senaste redigerad:

oscarking!

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Ok men hur är det med kriminalvården där vill jag jobba om man kan skapa det där

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Vet inget om det, ta det med ledningen.

Top Bottom