Godkänd peek | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

peek

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: peek

Ditt namn: Wille

Ange ditt födelsedatum: 4 Februari 2012

Ditt Discordnamn: 5l1te_

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag brukar vara aktiv på dagarna beroende på om det är helg eller vardag. Om det är vardag så brukar jag vara aktiv runt 15:00 till runt 22:00 Om jag inte har andra saker att göra under dagen. Men när jag väl är inne på centic så försöker jag rpa seriöst och bra. Jag är delaktig i mycket senarion och bidra en bra rp till alla på servern. Varje gång jag är inne på servern så brukar jag alltid köra hela tiden jag är inne. Så jag sitter bara inte afk hela tiden.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem på centic i ungefär två år. Under denna tid har jag lärt mig allt om reglerna och hur comunityn fungerar. Vilket gör att jag kan ta mer eget ansvar på servern.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Jag vet inte riktigt men det har väl varit några. Men de har alltid varit felaktiga bans.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker just till servervakt för jag vill hjälpa till att förbättra spelupplevelsen för alla på servern. Jag har dessutom mycket erfarehnheter inom servervakt/staff. Jag är lugn, rättvis i stressade situationer och är bra på att hantera konfilkter. Jag vill också att alla regler på server följs som de ska och att alla spelare ska behandlas med respekt. Jag är väldigt engagerad det gör så att jag kan bidra posivit till servern.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej aldrig på nån server jag har kört på.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Först vill jag bli servervakt för att undelätta staff-arbetet på servern. När jag är inne på server så kan jag hantera mindre saker på servern så slipper alla staffs ta onödiga små saker. Jag vill hålla koll på rpn, så att inget regelbrott händer på servern, så allt flyter på som det ska så slipper staffs ingripa direkt. Vilket gör att staffsen kan hålla koll på mer större saker än på små saker.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att för att kunna bidra till en rättvis och en bättre spelupplevelse här på servern. Jag tycker att det är väldigt viktigt att alla regler följs på denna server och att alla spelare behandlas med respekt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Abuse och korruption som servervakt är att missbruka sina perms man har. Tillexempel att revivea sig själv under senario eller så att man vinner på ett dåligt sätt eller att gynna andra på ett orättvist sätt. Det innebär ju att man inte längre agerar opartiskt eller följer serverns regler. Korruption kan vra typ att man hjälper sina polare på något sätt så att de vinner på ett senario, som tyå revivear de när de egentligen ska vara döda. Eller bringar när man är i fara eller så. Och att man unbannar när någon ska vara bannad på servern. Det kan också förekomma att man spawnar in saker som man inte får, eller teleportrar sig själv så man inte förlorar i ett senario.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd!
Välkommen till teamet!