Penna | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Penna

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Penna

Ditt namn: Noel

Ange ditt födelsedatum: 22 Januari 2013

Ditt Discordnamn: noelbom.

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är aktiv dagligen på servern och försöker vara inne flera gånger om dagen särskilt på eftermiddagar och kvällar När jag är inne håller jag koll på chatten ser till att reglerna följs och hjälper spelare vid behov

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 2 månader typ?

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 3 men 2 för godmode men det va en bugg

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker som servervakt på Centic eftersom jag verkligen tycker om servern och communityn som finns här Jag har spenderat tid på servern och sett hur viktig en bra och aktiv staff är för att alla ska kunna ha en rolig och trygg upplevelse

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakts uppgift är att se till att servern är en trygg och trevlig plats för alla spelare Det innebär att man håller koll på chatten och spelet ser till att reglerna följs och ingriper vid regelbrott på ett lugnt och rättvist sätt

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern eftersom jag trivs väldigt bra här och vill bidra till att göra den ännu bättre Jag tycker det är viktigt att alla spelare känner sig trygga och har kul och jag vill vara med och se till att reglerna följs på ett rättvist sätt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse som servervakt innebär att man missbrukar sina rättigheter och sin makt på ett orättvist sätt Det kan till exempel vara att man ger fördelar till vänner ignorerar regelbrott beroende på vem det gäller eller använder sina kommandon för egen vinning.

Top Bottom