Nekad pewpew6895 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

pewpew6895

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: pewpew6895

Ditt namn: William

Ange ditt födelsedatum: 21 November 2011

Ditt Discordnamn: pewpew6895

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Min dagliga aktivitet på denna server, och annat i Discord samt då allt från att vara aktiv på PC:n är riktigt stor. Samt att jag spelar, men kollar ofta dms och discord, samt spelar mkt på centic!

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Snart 3 veckor!

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Om ni menar bans av staffs, så 0. Menar ni AC, 2 gånger.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Känner att detta är ett roligt jobb, samt att man får lite makt för de som RDM:ar och mer. Samt också för att hjälpa till. Mitt mål är helper, och uppåt!

Har du tidigare varit blacklistad? Nope!

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Som servervakt, kan du ej gå noclip, men du är på fots. Du kan då hjälpa om nån skulle bli rdm:ad eller vdm:ad när du RP:ar! Då kan du hjälpa till!

Varför vill du bli servervakt på servern? Känner att detta är en rolig grej, samt att det pågår väldigt mkt VDM och RDM på denna server. Helt sakt, att hjälpa till så att det kan minskas!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption, inom SV kan vara att:
1. Ressa sig under ett scenario när du ska vara död
2. Meta, och sedan ressa din kompis t.ex när hen var i ett scenario.

Eller ett annat sätt är att kicka personer, helt random bakomliggande ingen anledning!

Top Bottom