Real_flipsy | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Real_flipsy

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Real_flipsy

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum: 30 Maj 2011

Ange ditt Discordnamn: ln0m

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en självständig person med mycket tålamod samt att jag är bra på att hantera stressiga situationer, bra teamwork och har lätt för mig att samarbeta med folk.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? olika beror på

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Sen og centic 2024

Varför ansöker du som staff på Centic? Eftersom jag har märkt att många lallar både roleplayers och STAFFS och jag vill se en förbättring i servern eftersom jag spelar här och jag har lagt massa pengar i servern. På nätterna lallar alla fearrpar, cloggar osv därför vill jag bli staff eftersom jag är mest aktiv på kvällarna/natten

Vad är din uppgift som Staff? Hindra regelbrott, förbättra både servern och rpn vilket innebär att man tar support ofta, är aktiv på /reports och speccar när det är folk inne som mest. Som staff så representerar jag servern automatiskt vilket innebär att jag måste vara en bra förebild för servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer alltid att göra det jobbet som krävs samt att jag kommer hjälpa till andra när jag kan. Jag kan både dela med mig kunskap och hur man hanterar olika situationer osv.

Hur hanterar du stressiga situationer? Enkelt om jag är i ett supportärende så kommer jag börja med att alltid ta kontrollen över samtalet eftersom jag är staff. Om det krävs så kan jag visa vart skåpet ska stå. Jag är inte rädd för att ta åtgärder på folk som skriker, inte respekterar staffsen eller begår regelbrott. Jag ger ut en varning eller två beroende på situation och jag försöker lugna ner situationen i första hand så klart.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Jobb

Top Bottom