Användarnamn: S3BB354
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Ange ditt födelsedatum: 28 September 2010
Ange ditt Discordnamn: s3bb3_ckeef5
Berätta kortfattat om dig själv: jag är en snäll grabb som försöker hjälpa alla jag kan
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-8
Hur länge har du varit en Medlem på Centic? typ 2 månader
Varför ansöker du som staff på Centic? vill va en bra människa och vara aktiv och skicka ut dom som håller på och förstör för servern
Vad är din uppgift som Staff? att försöka hjälpa alla jag kan och skicka ut alla som håller på med fusk eller lallar i grönzon och skicka ut dom som gör fel
Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med typ allt som att hjälpa till när ni behöver mig eller när det är gängmöte
Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker prata med personen och försöker hjälpa dom som är stressade
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Kriminell
Ansvarsområde 2: RP
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Ange ditt födelsedatum: 28 September 2010
Ange ditt Discordnamn: s3bb3_ckeef5
Berätta kortfattat om dig själv: jag är en snäll grabb som försöker hjälpa alla jag kan
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-8
Hur länge har du varit en Medlem på Centic? typ 2 månader
Varför ansöker du som staff på Centic? vill va en bra människa och vara aktiv och skicka ut dom som håller på och förstör för servern
Vad är din uppgift som Staff? att försöka hjälpa alla jag kan och skicka ut alla som håller på med fusk eller lallar i grönzon och skicka ut dom som gör fel
Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med typ allt som att hjälpa till när ni behöver mig eller när det är gängmöte
Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker prata med personen och försöker hjälpa dom som är stressade
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Kriminell
Ansvarsområde 2: RP