saski | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

saski

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: saski

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? saski_33

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter enzo zutt. Han har haft en tufft uppväxt och började i tidig ålder med små brott som till exempel små stölder på marknader osv. När enzo blev 10 år gammal blev han placerad på ett HVB hem och träffade sin framtida bästa vän och med partner. Nu vill enzo tjäna mer pengar och bli rikare än aldrig förr.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min karaktär är strategisk, lugn och har mycket tålamod

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kort stubin, har svårt att ta förluster och kan tappa hoppet vid en förlust

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP med hög rp nivå. Jag kan bidra med roliga scenarion där jag hällre förlorar fast får ett roligt scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har mycket erfarenhet av rp sedan innan. Jag har spelat på dem flesta servrar samt varit staff på en rp server som heter RxN roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska ha tankesättet "Jag ska alltid vinna" Att man gör det roligt för alla

Vad är suntförnuft för dig? Att man rollspelar på ett sätt som är realistikt med realistiska tankar.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft. NLR. Copbait.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Top Bottom