savvy.66 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

savvy.66

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: savvy.66

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ange ditt födelsedatum: 3 Mars 2010

Ange ditt Discordnamn: savvy.66

Berätta kortfattat om dig själv: Heter lukas 16 år nyss tagit moppekort för att vem gillar inte moppe men jag är rolig skön att snacka med o bara sitta o chilla samt medans man tar reports och support ärenden.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 6-7 timmar på vardagar och mer på helger.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? sen 2022 OG

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag vill bli staff på Centic Roleplay eftersom jag tycker om att rollspela och att hjälpa andra spelare att ha kul och skapa bra RP-scenarion. Jag är aktiv på servern 6-7 timmar varje dag och ännu mer på helger. Som tidigare SV har jag lärt mig reglerna och hur servern fungerar, och jag vill ta nästa steg för att fortsätta utveckla och bidra till servern. Mitt mål är att göra RP-en bättre för alla och locka fler spelare till Centic. Om jag blir staff vill jag fokusera på att hjälpa nya spelare att förstå reglerna istället för att bara kicka eller banna dem direkt. Jag tycker att det är viktigt att prata med dem, förklara vad de gör fel och visa hur de kan göra rätt istället. Jag har redan hjälpt flera nya spelare genom att förklara regler, visa hur man ansöker till vissa saker och hjälpa dem att hitta rätt. Jag känner också att jag vill lägga mer tid på staff-arbete än på att RP:a långa sessioner, även om jag fortfarande kommer att RP:a. Jag vill verkligen göra mitt bästa för att hjälpa så många som möjligt och se till att servern blir en ännu bättre plats för alla spelare. Jag har även inget att göra under lovet så kommer kunna vara skit aktiv

Vad är din uppgift som Staff? Som Staff på Centic Roleplay är din uppgift att se till att servern är rättvis och fungerar bra för alla genom att upprätthålla reglerna, hjälpa spelare med problem och hantera reports på ett korrekt sätt. Du ska vara aktiv, hålla koll på vad som händer, ingripa vid regelbrott och alltid vara neutral, respektfull och professionell i ditt bemötande, så att alla spelare får en så bra och rättvis upplevelse som möjligt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att hålla koll på vad folk gör och ta de i support och hjälpa med vad de behöver hjälp med osv.

Hur hanterar du stressiga situationer? Easy jag ber de att ta det lugnt och vänta på deras tur och att de kommer att hinna att få sin tur.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom