Skugannn | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Skugannn

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Skugannn

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ange ditt födelsedatum: 24 Juni 2012

Ange ditt Discordnamn: Wallahiwallah123

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är rätt så lugn och vill att det ska vara rättvist för folk och vill hjälpa andra

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv från 15:30 eller lite tidigare och tills 22:00

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 2024 har jag varit medlem till den stängdes ner

Varför ansöker du som staff på Centic? För jag vill att det ska bli mindre lall på servern. Jag känner att jag brinner för denna server och jag spelar här väldigt mycket men känner att jag vill bli till helper

Vad är din uppgift som Staff? Hjälpa de som behöver hjälp,svara på frågor om nån har problem/bugg eller liknande,ta reports,se till att alla följer reglerna,ha koll på fusk och liknande,ge varningar,kicka eller till och med ban om det är så.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Det jag kommer bidra med som staff är att jag kommer ha respekt för alla som då behöver hjälp kommer kunna hjälpa folk även om jag inte är ingame om någon då behöver hjälp så kommer jag kunna ställa upp och gå ingame och hjälpa dom

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer väldigt bra då jag håller mig väldigt lugn

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Servervakt

Top Bottom