Skuggan | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Skuggan

Helper
Helper
Meddelanden
15
Trofépoäng
1
Användarnamn: Skuggan

Ditt namn: Milo

Ange ditt födelsedatum: 24 Juni 2012

Ditt Discordnamn: wallahiwallah123

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag brukar bara staff arbete brukar rp seriöst på servern när jag rpar och sånt, brukar ibland bara chilla i servern för det finns inget att göra.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? har varit medlem sen 2024

Hur många gånger har du blivit bannad på server? tror 3 gånger för staffsen bannar ju en så fort man t.ex. råka köra på en.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Servervakt ansvarig eftersom jag vill folk ska bli servervakt och göra så att servern blir mindre lalligare, och höja rp nivån och rekrytera folk som vet hur man är mogen och vet hur man beter sig om man blir servervakt.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Dem ska se till att folk inte lallar, fuskar, rdmar/lallar och se till så servern är en roligt rp server att spela på!

Varför vill du bli servervakt på servern? Servervakt ansvarig eftersom jag vill att folk som kan bete sig ska kunna förstå när ngn i servern inte kan bete sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: korruption är t.ex. om en polis han fängslar en annan kille och killen säger "ger dig 100k om du släpper mig" och han gör det eller om han ger ut vapen från polis stationen. Abuse är t.ex. när en servervakt ressar i ett scenario och bara leker som han aldrig och det och bara blev benad, abuse = man använder kraft som inte andra kan använda som en fördel

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗

Top Bottom