Spooky1231 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Spooky1231

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
3
Användarnamn: Spooky1231

Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad heter du på discord? Spooky083567

Ange ditt födelsedatum 14 December 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill kunna vara med och hjälpa att få in mer folk in till våran fina stad centic och jag tycker inte det är så jätte bra aktivitet i forumet men när jag blir medlemskap ansvarig då kommer ingen behöva en 10min innan dom fått svar på sin ansökan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? som sakt jag tycker inte att det är så bra aktivitet och har sätt jätte många som har fått vänta kanske 3dagar för att få svar på sin ansökan och det kommer dom inte behöva göra när jag blir om jag blir ansvarig inom detta området.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att jag ska bemöta alla människor lika jag ska inte behandla t.ex. min kompis anorlunda bara för att han är min kompis.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Centic? mycke aktivitet samt positiv energi och jag har bra humor.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Centic bör uppfylla? dom ska vara mogna personligen tycker jag att åldersgränsen för att få bli medlem den tycker jag man ska vara minst 2012 för att kunna bli medlem. Dom ska behandla alla lika.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Ett ganska stort ansvar för då få jag bestämma vilka som ska bli medlemmar till den stora och fina servern centic.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? just nu ser den ganska bra ut jag blev staff igår så jag var inne ifrån 15 till 22

Har du som mål att gå med i staff teamet på Centic i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag är redan med i staff teamet

Top Bottom