Swe_jason | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Swe_jason

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Swe_jason

Vad är ditt namn i verkligheten? Jason

Ange ditt födelsedatum: 1 Maj 2010

Ange ditt Discordnamn: Swe_ Jason//jasse2012

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en mogen kille på 14 bast,jag spelar mycket på centic Rp som servervakt men vill uppgradera en level till,till då helper. Jag är väldigt bestämd av mig,och vill att folk följer regler liksom och om man icke gör det får man konsekvenser.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Flera timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Ett tag nu,och jag brinner för servern jag är här väldigt mycket. Och jag känner att jag vill uppgradera.

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag känner att jag brinner för denna server och jag spelar här väldigt mycket,jag är just nu servervakt men känner att jag vill uppgradera till helper. Främst för jag är tillräckligt mogen för det,jag staff abuesar inte mina commands. Och jag känner att det här är rätt server att bli helper på,främst för att jag ser att här är det många som behöver hjälp,och många som ställer frågor och har problem ibland,och det är där jag vill finnas och hjälpa till på servern och faktsikt bidra!

Vad är din uppgift som Staff? Hjälpa de som behöver hjälp,svara på frågor om nån har problem/bugg eller liknande,ta reports,se till att alla följer reglerna,ha koll på fusk och liknande,ge varningar,kicka eller till och med ban om det är så.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med ett säkrare staff team,vara ordentlig,se till att folk följer reglerna annars blir det som sagt konsekvenser för de personerna, också vara ordnetlig så att det blir roligare RP och bidra till en stor del,men är också mogen för min ålder och ja!

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar en i taget,jag tar det inte stressigt försöker vara lugn istället så blri det bättre,för om man är hastig/stressig blir det alldrig noggrant och bra och det vill vi. Jag kommer ta det i min takt och göra så att det blir så bra som möjligt,om någon skriker på mig eller är allmänt stressad kommer jag inte ta det snabbare för det gör mig bara mer stressad!

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom