Swe_jason | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Swe_jason

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Swe_jason

Vad är ditt namn i verkligheten? Jason

Ange ditt födelsedatum: 1 Maj 2010

Ange ditt Discordnamn: Swe_ Jason//jasse2012

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en glad kille,men också väldigt strikt med regler och så jag är också mogen för min ålder betydligt mer mogen än andra,jag älskar centic RP och brinner fö servern,jag spelar här väldigt mycket och vill göra det framöver också!

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kommer försöka vara aktiv varje dag,flera timmar!

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Ett tag nu,och jag brinner för servern jag är här väldigt ofta,timmar per dag nästan varje dag!

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag söker staff på centic eftersom jag vill uppgradera mig från servervakt till helper! Jag vill inte bara det utan också bidra till en rolig och trygg miljö ch bidra till staff teamet till en stor del. Jag är också en glad kille som kan göra att folk vill ta hjäölp av mig men också ansvarstagande alltså att jag kan ta ansvar och är mogen nog för det,jag gillar också att hjälpa ndra när de tex har problem/buggar eller annat och framför allt göra så¨att alla har kul. Jag vill bli staff och använda mina erfaranheter för att göra det så roligt som möjligt och göra det ännu bättre. Jag vill också samarbeta med staff teamet då jag känner några och tycker de är bra och så men kan förbättras,vissa helpers då! Jag är verklöigen motiverad till att bli staff här och göra skillnad!

Vad är din uppgift som Staff? Hålla koll så att folk följer reglerna på servern,ge varningar/kick/bans om kman icke följer de och anpassar sig efter dem,hjälpa nya spelare som kommer in,svara på deras frågor och allmänt bara hjälpa,men såklart hjälpa alla inte bara de nya!,hantera tex bråk balnd spelare,kanske ett scenario som blivit orättvist eller bara fel. Hålla koll på fusk,buggar, och göra så att folk har bra RP,uppmuntra de till bra RP på servern

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med stor hjälp till teamet,jag kommer hålla detta kort,jag vill bidra med ett glatt och rättvist staff jobb som kommer göra servern roligare och mer trygg för alla både nya och gamla!

Hur hanterar du stressiga situationer? När det dyker upp något som är stressigt försöker jag alltid bara hålla mig lugn och fokuserad på det jag gör. Men för att jag ska kunna det måste jag försöka se från alla parter och sidor,försöka bedöma situationen som hänt och ta det därifrån,men för att det ska funka behöver jag göra rättvisa beslut och göra det respektfullt. Om jag blir osäker påvad som hänt eller bara inte kan hantera situationen bra så tar jag hjälp av andra staffs så att de kan ta hand om det! Men bara försöka vara lugn och ta sin tid.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom