tagekinggggg | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

tagekinggggg

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: tagekinggggg

Vad är ditt namn i verkligheten? Tage

Ange ditt födelsedatum: 22 December 2011

Ange ditt Discordnamn: elpertooo

Berätta kortfattat om dig själv: Jag gillar att koda, vara med vänner, spela och hålla på med RP.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Över 9 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 2 veckor

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker till staff på Centic för att jag gillar att hjälpa folk och vill att servern ska vara rolig för alla. Jag spelar ganska ofta och gillar RP, så jag vill hjälpa till så att alla följer reglerna. Jag försöker alltid vara snäll och rättvis och göra så gott jag kan.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa spelare, se till att alla följer reglerna och att det inte blir bråk. Jag ska också kolla om någon fuskar eller förstör för andra och försöka lösa problem så det blir rättvist för alla. Jag ska vara aktiv och göra så att servern blir rolig att spela på.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med att hjälpa spelare så mycket jag kan och vara aktiv på servern. Jag kommer se till att reglerna följs och försöka stoppa folk som förstör RP. Jag är snäll, försöker vara rättvis och vill göra servern roligare för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lugnt bara, easy. Låter den andra prata klart först och sen löser jag det.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: RP

bobo

Sr.Mod
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Nekad anl inte medlem på servern!