Nekad Tomtenww2 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Tomtenww2

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Tomtenww2

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Malte.

Ange ditt födelsedatum: 4 April 2011

Ange ditt Discordnamn: tomtenww

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Malte. Jag gillar dataspel som FiveM eller Csgo, jag gillar även att fiska på min fritid. Jag har bra med tålamod och gillar att göra saker som är like knepiga. Asså jag är en sån person som alltid gillar att hålla en god ton och ha respekt mot allt o alla. Men sen så kan man ju självklart behöva säga till lite hårdare nån gång så de lär sig. Det är ju så att spelare ser upp till staffsen och då tycker jag att det är väldigt viktig att vara professionell som staff och visa ett gott intryck. För spelarna lär sig utav allt staffsen gör, och ifall en staff då skulle lalla och vara oprofessionell så kanske spelarna tror att det är okej och gör det själva.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Runt 6 timmar per dag ibland mer på helger och mindre på vardagar

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Runt 2 månader men jag spelade på OG centic

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag anser att jag är värdig rollen som staff på centic eftersom att jag är 1, Aktiv, samt väldigt mogen för min ålder. 2, Jag kan hantera svåra situationer inom ärenden osv. Jag ansåg att jag var var redo att bli en del av staff teamet. Jag har en hel del enfarenhet vilket gör mig till en bra staff. Jag älskar att spela fivem och har faktist tiden till att göra arbetet som krävs för att fortsätta vara staff. Jag tycker att centic är en av dom bästa serverarna som faktist existerar och därför tog jag chansen till att göra ett försök på en staff-ansökan. Jag kommer att göra allt som krävs för att bli en omtyckt staff som spelare tycker om.
⬇️

Anledningen till varför jag ansöker till Staff är för att jag vill hjälpa till inom communityn och servern. Jag vill hjälpa till på ett så dynamiskt sätt som möjligt för att förbättra denna server. Jag har Väldigt mycket erfarenheter inom staff teamet eftersom jag varit manager på en av sveriges största FiveM servrar. Jag kommer att hjälpa till och bidra med en större och mer välkommen entré till servern och hålla denna servern i kvick. Jag brinner dessutom för att skapa en positiv och engagerande server uplevelse och god spelarbas.

Jag har lärt mig med åren dem viktiga uppdragen och sätt dem stora potential med servrar. Jag ser att centic har stor potential inom FiveM Roleplay community och vill gärna hjälpa till att förbättra denna server. Jag ser att staffsen här är positivt framgångsrika med deras jobb och tar de så seriöst som möjligt. Jag vill också hjälpa till här för att lära mig mer om er inom servern.

Jag personligen vill uppstå som en respekterad staff av staffteamet och ägarna för att mitt namn ska vara positivt och inget negativt. Min vilja är också att kunna hjälpa folk i servern som har svårt eller inte kan det advanserade för att utveckla både på mig och på spelarna runt om mig. Därför anser jag att jag förtjänar Staff-Rollen på Centic Roleplay.

Vad är din uppgift som Staff? Enligt mig ska en staff alltid agera professionellt i sin staff roll och med det med det menar jag att som staff ska man vara en förebild för spelarna och komma med gott exempel för servern. Som staff gäller det att kunna hantera situationer som kan bli stressiga och knepiga och då måste man agera professionellt och förekomma med gott exempel för servern. Vi som staffs SKA kunna detta för att vårat arbete ska ske professionellt.

Det är alltid viktigt att agera professionellt som staff för att se till att spelarna känner sig trygga, samt att dom ska vilja berätta för staffsen, samt hoppa support om det uppstår några problem.

1. Simpla svar, Håll saker simpla det hjälper inte att skriva mycket utan du ska kunna förklara saker på ett smidigt sätt med en god ton

2. Man ska kunna sammarbeta med andra staffs och lösa problem tillsammans.

3. Skydda aldrig dina vänner i support bara för att dom ska ha övertag i ärendet.

4. Bedöm ett ärende på regelbrotten som spelarna har begått och vad personerna har gjort fel. INTE dina känslor och vad du tycker.

5. Undvik att bli provocerad – håll lugn ton även om spelare är arga.

6. Du som staff ska alltid förekomma med gott exempel för spelarna och vara en förebild för spelarna.

7. Håll alltid en god ton, och tänk på vad du säger, vi som staffs ska alltid tänka på vad vi gör och säger och se till att saker vi gör sker professionellt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med mindre skjutande samt roligare rollspel och höja spelarbasen.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lugnt och kanske mutar någon för att kunna reda i situationen på ett professionelt och smidigt sätt för att förestå som en bra staff.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Servervakt

lui

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
+++ Professionell staff har märkt att han är bra då han har varit högt uppsatt på andra serverar jag har spelat på

Mekke1

Sr.Mod
Head-Mod
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Nekad inga roller

Top Bottom