Tr1ggarnOnTop | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Tr1ggarnOnTop

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Tr1ggarnOnTop

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum: 28 Oktober 2010

Ange ditt Discordnamn: real.tr1ggarn

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en 15 år kille som spelar väldigt mycket FiveM och vill hjälpa Centic växa till en ännu server än vad den redan är. Jag skulle själv säga att jag är väldigt mogen och effektiv staff.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-8 timmar per dygn lite mer på helger om jag inte är borta.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Ett långt tag innan servern öppna spelade lite på förra centic sen skaffa jag medlem när han valde o öppna igen typ asså nån vecka elle nått innan servern öppnade.

Varför ansöker du som staff på Centic? För jag vill hjälpa servern växa och göra mer för att hjälpa servern. Vill hitta alla problem och lösa det med resten av staff teamet för att göra så alla spelare på servern får den bästa upplevelsen.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att göra servern så bra för spelare på servern och lösa problem. Jag måste vara respektfull och trevlig inte hetsa och sånt. Jag ska hjälpa servern bli en bättre och roligare plats för spelare och rpa.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att hjälpa servern växa och bli roligare för rpare så dom får bästa upplevelsen på servern. Jag kan bidra med att vara aktiv i support och mer. Jag kommer göra servern en bättre plats för andra spelare och staffs så klart.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det så lungt jag kan och stannar mogen och trevlig jag beter mig bra och kanske om jag känner att jag behöver hämtar en till staff och hjälpa mig om jag har problem med det som händer. Om jag stressar så försöker man bete sig så bra som möjligt för att få dom andra att ha en bra upplevelse ändå.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Servervakt

Top Bottom