Tr1ggarnOnTopBre | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Tr1ggarnOnTopBre

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Tr1ggarnOnTopBre

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum: 3 April 2011

Ange ditt Discordnamn: real.tr1ggarn

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en seriös och erfaren person inom staff team på fivem som har spelat fivem i ungefär 3 år nu och spelat på många stora servrar som unive, avena och såklart centic. Och är bra på att samarbeta med andra staffs.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-8 timmar per dygn lite mer på helger om jag inte är borta.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Ett långt tag innan servern öppna spelade lite på förra centic sen skaffa jag medlem när han valde o öppna igen typ asså nån vecka elle nått innan servern öppnade.

Varför ansöker du som staff på Centic? För att göra servern en bättre plats för andra och göra det roligare för alla andra som spelar på servern. Jag vill hjälpa servern växa också och göra så mer spelare kommer och bjuder in sina vänner så servern växer ännu mer.

Vad är din uppgift som Staff? Att se till så ingen gör något som gör servern sämre för andra t ex: rdma,vdma,loota utan för gäng område också vidare. Det blir väldigt tråkigt för andra spelare och gör servern sämre. Min uppgift är att se till så det inte händer och se till så ingen fuskar eller något annat.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med mer spelare bättre rp och mycket mer. Jag är bra på att samarbete och därför kan jag bidra med att göra servern bättre. Servern kommer växa om spelare tycker att den än bra för då kommer odm bjuda in sina vänner och det kommer dom bara göra om dom tycker servern är bra och det ska jag bidra med att den blir.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar dom på ett bra sätt och tar det lugnt kanske tar ditt en till staff så jag får lite hjälp så jag inte stressar. Jag stressar inte ofta har aldrig hänt innan på någon server jag vart staff på.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom