trimmatt | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

trimmatt

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: trimmatt

Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2000

Ange ditt Discordnamn: @trimmat

Berätta kortfattat om dig själv: Jag borde få en plats i Unive’s Staff team då jag har väldigt många positiva egenskaper, jag kan nämna några: mogen, kompetent, engagerad och respektfull. Med dessa egenskaperna har jag personligen väldigt mycket att bidra med. En annan bra egenskap att nämna är mitt tålamod, de gör så att jag hanterar uppgifter lugnt och sakligt.

Min passion för Roleplay och att jag har varit Staff på tidigare servers har lärt mig att skapa en rättvis och rolig spelmiljö, med bra Staffs. En annan anledning till att jag borde få en plats i Unive’s Staff Team är att jag vill vara med och hantera problem och hjälpa Unive’s community att gå framåt. Som Staff kommer jag ofta vara tillgänglig och redo att bidra med tid och energi för att förbättra spelupplevelsen för alla spelare på servern!

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kommer självklart att prioritera skolan och min hälsa, men självklart kommer de att bli mycket staff arbete. Minst 2-4 timmar varje vardag och minst 2-6 timmar varje helgdag, samma på lovdagarna. Är det någon period / dag jag måste fokusera på något annat så kommer jag självklart att meddela alla staffs om detta.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Länge

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag borde få en plats i Unive’s Staff team då jag har väldigt många positiva egenskaper, jag kan nämna några: mogen, kompetent, engagerad och respektfull. Med dessa egenskaperna har jag personligen väldigt mycket att bidra med. En annan bra egenskap att nämna är mitt tålamod, de gör så att jag hanterar uppgifter lugnt och sakligt.

Min passion för Roleplay och att jag har varit Staff på tidigare servers har lärt mig att skapa en rättvis och rolig spelmiljö, med bra Staffs. En annan anledning till att jag borde få en plats i Unive’s Staff Team är att jag vill vara med och hantera problem och hjälpa Unive’s community att gå framåt. Som Staff kommer jag ofta vara tillgänglig och redo att bidra med tid och energi för att förbättra spelupplevelsen för alla spelare på servern!

Vad är din uppgift som Staff? agera professionellt som Staff innebär att alltid vara rättvis, opartisk och respektfull, att följa Unive’s regler, och att hantera ärenden och konflikter på ett sånt bra sätt som möjligt. Det är viktigt för mig att agera professionellt då det bidrar till en positiv spelmiljö. Men de säkerställer också att alla spelare känner sig rättvist behandlade.

Vad kommer du att bidra med som Staff? allt

Hur hanterar du stressiga situationer? bra

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Donation

Top Bottom