Användarnamn: tubben
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas
Ange ditt födelsedatum: 22 Mars 2010
Ange ditt Discordnamn: Tubben
Berätta kortfattat om dig själv: heter lucas gillar att spela.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? på vardagar från typ 16 till 23
Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 5 dagar
Varför ansöker du som staff på Centic? för jag har märkt att ibland kan det ta en stund att komma in i suppport och de vill jag gärna hjälp till med och jag har också märkt att servern tror det är shoot on site på poliser så de vill jag gärna hjälpa till med
Vad är din uppgift som Staff? hjälpa andra och hålla koll så folk inte bryter mot reglerna
Vad kommer du att bidra med som Staff? göra det mer aktivt i support och bättre rp
Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker lugna ner sitvationen och sen fortsätter
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: RP
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas
Ange ditt födelsedatum: 22 Mars 2010
Ange ditt Discordnamn: Tubben
Berätta kortfattat om dig själv: heter lucas gillar att spela.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? på vardagar från typ 16 till 23
Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 5 dagar
Varför ansöker du som staff på Centic? för jag har märkt att ibland kan det ta en stund att komma in i suppport och de vill jag gärna hjälp till med och jag har också märkt att servern tror det är shoot on site på poliser så de vill jag gärna hjälpa till med
Vad är din uppgift som Staff? hjälpa andra och hålla koll så folk inte bryter mot reglerna
Vad kommer du att bidra med som Staff? göra det mer aktivt i support och bättre rp
Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker lugna ner sitvationen och sen fortsätter
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: RP