Intervju Twixy | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Twixy

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Twixy

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Ange ditt födelsedatum: 23 Mars 2008

Ange ditt Discordnamn: Twixy112

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en lugn och mogen person som har lätt för att samarbeta med andra. Jag tycker om att hjälpa folk och är ofta den som försöker lösa konflikter på ett rättvist och respektfullt sätt. På fritiden spenderar jag mycket tid inom FiveM, vilket gör att jag har god närvaro och möjlighet att vara aktiv som staff.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Minst 5timmar om dagen och på helgerna längre

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 3månader och nu vill jag satsa på att göra servern mer seriös och gör så Rp upplevelsen blir bra för alla.

Varför ansöker du som staff på Centic? Anledningen till att jag söker staff är för att jag vill bidra till en bättre spelupplevelse för alla på servern. Jag vet hur frustrerande det kan vara när regler inte följs eller när man inte får hjälp i tid. Därför vill jag vara en person som finns där, lyssnar och agerar rättvist.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift är att göra så att spelare följer regler. För har kört på flera servrar innan där det har varig jätte dålig rp och nu vill jag hjälpa att bygga upp den här servern jag är bra på att hantera stressiga situationer och konflikter mellan spelare och om spelare har några frågor så ska jag svara på dem till exempel om några regler dem undrar om eller något annat.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med en positiv inställning och ett stort engagemang för servern. Jag är en person som tar ansvar och ser till att saker blir gjorda oavsett om det handlar om att hjälpa spelare ta hand om reports eller lösa konflikter.
Jag kommer även bidra med rättvisa och vara lugn i stressiga situationer. Jag vet att det kan bli kaos ibland, men jag är bra på att hålla mig lugn och att lyssna på alla inblandade och sen ta återgärder dem som behövs.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker hålla en lugn nivå när jag sitter i support då brukar oftast alla iblandade också vara de. Men om dem bråkar så tar jag ut en i taget och hör deras sida och sen pratar jag ihop mig med alla andra staffs och sen tar jag ett beslut har ganska mycket erfarenhet om att vara staff har varit de på 2 servrar innan.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom