v1ggo1231 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

v1ggo1231

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: v1ggo1231

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Ange ditt födelsedatum: 10 April 2008

Ange ditt Discordnamn: viggo7923

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en lugn och ansvarsfull person som gillar att spela FiveM och bidra till en bra spelupplevelse för andra. Jag har lätt för att samarbeta, är aktiv och tar ansvar för mina handlingar

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv främst på eftermiddagar och kvällar, ungefär kl. 16:00–23:00 på vardagar och mer flexibelt på helger. I snitt cirka 3–6 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem i ungefär sen 2024 och tills ni la ner och sen så började jag igen

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag vill bli staff för att hjälpa till att hålla servern seriös och rättvis. Jag tycker om att hjälpa andra spelare och vill bidra till en bättre RP-miljö genom att se till att regler följs och att alla har en bra upplevelse

Vad är din uppgift som Staff? En staff-medlems uppgift är att hjälpa spelare, hantera rapporter, se till att regler följs och lösa konflikter på ett rättvist och professionellt sätt. Man ska också vara en förebild för andra på servern

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med aktivitet, rättvisa beslut och ett lugnt bemötande. Jag är bra på att lyssna på båda sidor i en situation och försöker alltid lösa problem på ett respektfullt sätt

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag håller mig lugn och fokuserar på att lösa problemet steg för steg. Jag undviker att ta snabba beslut utan att ha all information och ser till att behandla alla rättvist även under press

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Jobb

Top Bottom